quinta-feira, 12 de julho de 2007

Φευγο Αθηνα, επομενε σταση Λισσαβονα


Γιασσου!!!

Δεν θέλω να αγαπήσω μια ελληνική θεά.

Αγαπώ την Ελλάδα, αγαπώ την Αθήνα, αγαπώ όλοι για την Ελλάδα, η ζωή του, οι άνθρωποι, η ιστορία... αλλά σκέφτομαι ότι το ι καλύτερο είναι μόνο ένας περισσότερος πολίτης του κόσμου, αφήνω στους Θεούς και στις θεές εκεί μόνο!!!

Φιλάκια,

Φιλάkια,

Φιλάκια,

Φιλάκια,........πολύ!!!


Ήσαστε φρέσκος αέρας στη ζωή

ευχαριστήστε πολύ

νέος ,................ ελληνική όμορφη θεά

θέλω να είμαι ο φίλος σας ............για πάντα

ελάτε εδώ όποτε συμπαθείτε!!!

Πιθανώς δεν ξέρετε ποτέ την καλή πιθανότητα που χάσατε


Λέτε με χάσατε, επιθυμώ, αλλά μερικές φορές εσείς κάνατε!! είμαστε απόμακροι, αλλά με επιτρέπετε να είμαι, έχω όλα για να είμαι ο πολίτης σας του κόσμου, ο πολίτης της καρδιάς σας. Μπορώ να είμαι όλοι που ονειρευτήκατε, δεν μπορώ ακριβώς να είμαι αθηναϊκά ή ελληνικά, αλλά αυτός είναι λιγότερο ο σημαντικός εγώ υποθέτει, δεν


Φιλακια, “Σεε Υου ΄ωηεν Ι σεε Υου

από την πορτογαλική θεά σας

θα είμαι ο πολίτης του κόσμου σας

Φευγο Αθηνα!!!Επόμενος σταθμός Λισσαβώνα...

πίσω από τα όνειρά μου, άλλη μια φορά στην πραγματική ζωή!! έρχεστε εδώ, όποτε συμπαθείτε, όποτε θέλετε, αυτό θα είναι καλός, την σημαίνω, ο ελληνικός φίλος μοϋ!

υπάρχει κανένας πύργος της Βαβέλ μεταξύ μας... εμείς πρέπει ακριβώς να ακολουθήσει την ίδια πορεία !!!

για πάντα με εκτίμηση...


Εγώ,
η πορτογαλική θεά σας!!!



Sem comentários: